12 września 2023

81.

 







27 komentarzy:

  1. fajny wariant przybliżonego rozwiązania mojego słynnego, epokowego wręcz koanu "Opowiedz mi swoje milczenie"...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wpis wygląda jak moja wyprawka pt. "Dlaczego kocham ludzi" :-) Albo rządzącym skończyły się pieniądze do rozkradania i wzięli się za kradzież liter, albo chcesz nam coś przekazać? Mam nadzieję że jednak jesteś conajmniej w znośnej formie...

    OdpowiedzUsuń
  3. To jakaś magiczna liczba?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że trochę to enigmatycze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Enigmatyczne i niepokojące...

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrobnij choć słówko, bo wygląda to niepokojąco...

    OdpowiedzUsuń
  7. 81 - lubię tą liczbę....
    Ale tak na poważnie, zaniepokoiłam się. Nasza ostatnia wymiana zdań....

    OdpowiedzUsuń
  8. Też to kiedyś przerabiałem.

    OdpowiedzUsuń
  9. To punkt, z którego się wychodzi i przechodzi z punktu A do punktu Be?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fraaaau Beeeee!
    Gdzie żeś się podziała?

    OdpowiedzUsuń
  12. To jak ja mogę się wreszcie zalogować to Ciebie ... brak??? :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i ze spamu mnie nie wygrzebiesz, bo Cię nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu nikt nie analizuje treści?

    Ja widzę dokładnie 7 wersów milczenia, w tym pierwszy wers ma dwie spacje a reszta po jednej.

    Czyli 6+1 = 7 lub 16

    A reszta to tylko numerologia...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Nauczyciela! 🙂🍎

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego typu obraz był zatytułowany "Białe niedźwiedzie na śniegu".

    OdpowiedzUsuń
  17. Brakuje Cię w tym naszym zbzikowanym blogowym światku 😢

    OdpowiedzUsuń