30 lipca 2024

127. Jestem sentymentalna

Postanowiłam podzielić się z Wami trzema zdjęciami. Nie, nie będę to ja topless. Wręcz odwrotnie. To ożywione fotografie moich pradziadków i babci z czasów jej dzieciństwa. Zachwycające. Cieszę się, że je mam. Są taką namiastką bliskich mi ludzi, których nigdy nie widziałam (bo babci jako dziecka też w życiu nie spotkałam, inaczej to ja byłabym jej babcią 😀). Powiększajcie sobie do rozmiarów pełnego ekranu.



To moja prababcia. Poniżej pradziadek.



Na koniec moja babcia - mała, wesoła dziewczynka. I taka pogodna była przez całe życie.



💖  💖  💖


35 komentarzy:

  1. Bardzo piękne są te ożywione zdjęcia! Dziękuję za kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ten przekaz, wyznam że poczułem wzruszenie.
    Przy okazji - pradziadek - ten mundur wygląda mi na austriacki - I Wojna Światowa??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Pradziadek walczył w I wojnie światowej i nawet był w niewoli przez jakiś czas.

      Usuń
  3. chyba jesteś podobna do babci. ale, może to znowu moje nadinterpretacje i gdybanina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej do taty, a im dalej w las, robię się do niego coraz bardziej podobna.

      Usuń
  4. no dobra to powiedz teraz jak?? bo ja tez chce ozywic moich dziadków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego to ja nie wiem, dostałam to już gotowe od cioteczki.

      Usuń
    2. @Teatralna
      https://www.myheritage.pl/deep-nostalgia

      Usuń
    3. Senkju Pantro :-))
      będę zatem ożywiać

      Usuń
  5. Widziałam podobne zabiegi w mediach, trochę to niesamowite...ale czy wiernie oddaje mimikę? chyba nie, za mało danych dla AI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miałam wrażenie - że to niesamowite.

      Usuń
  6. Śliczna prababcia, przystojny pradziadek :):) A Ty chyba podobna jesteś do babci, tak mi się wydaje. Porównywałaś swoje zdjęcia z dzieciństwa do tego od babci? No i jak ożywić starą fotografię? Jakiś program?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś już drugą osobą, która twierdzi, że jestem podobna do babci. Jeżeli już, to do prababci, a tak całkiem to do taty.

      Usuń
    2. Aha, nie wiem, jak ożywić, ciocia to jakoś zrobiła.

      Usuń
    3. Pantera dała linkę:) Do taty, do taty... nie widziałam, widziałam babcię:):):):)

      Usuń
    4. Tato jest tu: https://szprotki-we-wlosach.blogspot.com/2022/09/33-18092021-18092022.html

      Usuń
  7. Na tak przystojnego faceta mówi się "ciacho"?
    Prababcia też bardzo ładna. I dziewczynka babcia.
    Natomiast zabieg ożywiania fotografii troszkę wampirycznie mi się kojarzy. Technologia jeszcze nie jest wystarczająco dobra, tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jednak leje miód na serce, nie kojarzy mi się wampirycznie 😀

      Usuń
  8. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!!! Zdradzisz jak to zrobiłaś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, to moja ciocia jest specjalistką w obróbce fotografii.

      Usuń
  9. Coś niesamowitego! Chciałabym mieć takie ożywione zdjęcie swojej mamy, żeby móc sprawdzić, czy zgadza się mimika :)
    Internet mówi, że jest do tego aplikacja Deep Nostalgia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciotka na pewno go nie używała, ale wypróbuj może?

      Usuń
    2. A może używała właśnie tego? Sama nie wiem.

      Usuń
  10. Będę trzecią, która upiera się, że owal twarzy masz po babci(pytanie, czy to jest matka ojca czy matki?). Jeżeli ojca, to podobieństwo do babci i jej syna(Twojego ojca) jest jak najbardziej zgodne z odczuciami komentujących. Piękni przodkowie, piękna Ty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, to mama mamy, a ja z mamą nie mam chyba nic wspólnego pod względem urody. Jestem odbitką tatusia: https://szprotki-we-wlosach.blogspot.com/2022/09/33-18092021-18092022.html

      Usuń
  11. Świetne te ożywione zdjęcia. No i chyba CK Pradziadek

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie wyszły. Trzeba zachowywać takie zdjęcia. Czy jednak kolejne pokolenia będą takie sentymentalne jak my?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jak będzie. Może sentymenty już pójdą w odstawkę?

      Usuń